11.08.2026 - 10:00
Lent 4 baxış

At südü xərçəng riskini azaldır: Alimlərdən yeni kəşf

Son araşdırmalar at südünün bağırsaq sağlamlığına müsbət təsir göstərə biləcəyini ortaya qoyub.

Minval.info xəbər verir ki, alimlər at südünün xoralı kolitə qarşı qoruyucu təsirini araşdırıblar və nəticələr “Food & Function” jurnalında yayımlanıb.

Araşdırma çərçivəsində siçanlar üzərində aparılan təcrübələr, at südünün və onun tərkibindəki hüceyrələrarası vezikulların xəstəlik əlamətlərini əhəmiyyətli dərəcədə azaltdığını göstərib.

At südünün bağırsaqlarda iltihabı zəiflədərək selikli qişanın bərpasına kömək etdiyi və iltihab yaradan molekulların səviyyəsini azaltdığı məlum olub. Bununla yanaşı, bu məhsulun bağırsaq mikroflorasına da müsbət təsir etdiyi müəyyən edilib. At südü faydalı bakteriyaların sayını artırarkən, hüceyrələrarası vezikullar bağırsaqların qorunmasında və iltihabın azalmasında mühüm rol oynayan yağ turşusu istehsal edən mikroorqanizmlərin artmasına səbəb olub.

Alimlər hesab edir ki, at südü immun reaksiyanı tənzimləyərək, bağırsaq mikroflorasının balansını bərpa edərək və maddələr mübadiləsini yaxşılaşdıraraq orqanizmə müxtəlif istiqamətlərdə təsir göstərə bilər.

Xatırladaq ki, xoralı kolit xroniki iltihabi xəstəlikdir və kolorektal xərçəng riskini artırma potensialına malikdir.

Bu xəbəri paylaş:
Link yaddaşa kopyalandı!

Ən son xəbərləri bizim sosial media səhifələrimizdə izləyin!

Ölkədən və dünyadan ən sürətli canlı yayımları qaçırmamaq üçün bizə abunə olun: